יום שישי, 24 בספטמבר 2010

סהר- איור קונספט


חג שמח לכולם! מה הולך? :)

הרגשתי שעבר זמן רב מאז העליתי לכאן איורים מקוריים שלי, אז הנה לכם אחד...

הדמות נקראת 'סהר'- ירח. נדמה לי שזו ההופעה הפומבית הראשונה שלו.
מדובר באחת הדמויות היותר מעניינות שקיימות בתוך יקום 'המגינים' שלי.

(הערת אגב למי שאולי לא זוכר- והאמת היא שאני לא יודע אם אי פעם שיתפתי במחשבותיי בפורום הזה על הנושא- המגינים הוא קונספט רחב יריעה של גיבורי על ישראלים שאני יוצר לאטי לאורך שנים, בתקווה שיום אחד הרעיון המוגמר יצא לאור באופן שמעביר בצורה הטובה ביותר את ההיקף והעומק המדהימים של הסיפור הזה...)

בכל קבוצת סופר גיבורים וגיבורי על, קיים תמיד האנדרדוג, הטיפוס השקט, הלילי, שלוקח את העשייה למען הצדק צעד אחד מעבר לחוק, ובאופן אישי.

מופיע בהפתעה מתוך הצל, תוקף במהירות ובהפתעה, מסיים קרב בשניות אחדות ונעלם שוב אל החושך.

ביקום המגינים, זהו 'הסהר'.

ישראלי בוגר סיירת עם סיפור חיים קשה המשופע בהיסטוריה עגומה וארוכת שנים בצלן של ארגוני ומשפחות הפשע הישראליות בעבר ובהווה.
לאחר שאיבד הכל, החליט להשיב מלחמה ולהקריב את חייו למען מלחמה בפשע.
נטול כוחות על- טבעיים, עוטה חליפה משוכללת שהיא פרי פיתוח של כמה גופי ביטחון חשאיים בארץ ובעולם (אותה השיג ושדרג בדרך לא דרך) בעל הכשרה מתקדמת ביותר באומניות לחימה (חלקן פותחו על ידו באופן אישי), מומחה לקרימינולוגיה ומכיר היטב את עולם הפשע מבפנים.

יחסיו עם שאר גיבורי העל (לרבות שישיית המגינים) מורכבים.
הוא נוטה שלא לשתף פעולה אך לא יהסס לתת עזרה כשתתבקש ממנו. מתוקף אופיה של צורת הלחימה שלו, נתון במחלוקת פעמים רבות עם גיבורים אחרים, שלא מוכנים לקבל את הגישה הקודרת, הפסימית ואף האכזרית שלו לעולם.

למרות הצלקות הנפשיות שהוא נושא בייסורים גדולים, מדובר בגיבור ולוחם מבריק, כריזמטי ובעל כושר מנהיגות נדיר. טקטיקן מהמעלה הראשונה, שמשרה בטחון גדול על ידידיו ופחד גדול על אויביו.

לא אפרט כאן את כל סיפורה של הדמות ויחסיה עם הדמויות השונות ביקום המגינים, כיוון שקצרה היריעה מלפרט (אני מקווה בעתיד להוציא מיני סדרה קצרה שתבהיר את כל התהפוכות שעברו עליו לפני שהפך לדמות שלפניכם)

בינתיים, אני מקווה שאתם נהנים מהעיצוב... :)

שבוע טוב וחג שמח בינתיים.
אלעד.

5 תגובות:

  1. אתה פשוט הזוי... אבל מגניב העולם שלך... אהבתי את הציור, והעיצוב יפה.
    איפה קאמי מסנג'ר?
    מנחם

    השבמחק
  2. יפה לך... אבל הוא לא מזכיר לך את באטמן במיקרה?

    השבמחק
  3. תודה מנחם... גאה להיות הזוי! :)

    יש לי איור קונספט של קאמי בקנה יחד עם תסריט שעבדתי עליו, ואני מקווה שזה יהיה טריגר בשבילי להמשיך לעבוד גם על הסדרה הזאת.

    אנונימי- אשמח אם תזדהה, כדי שאוכל להתייחס יותר ברצינות...
    יש כאן השפעה באטמנית ברורה, אבל עשיתי משהו שונה מאוד עם הדמות הזאת והאופי שלה... אני מקווה שיצא לך לראות כשהקומיקס יצא (בשנים הקרובות אני מקווה...)

    תודה שוב! אשמח לתגובות נוספות!

    השבמחק