יום ראשון, 13 בספטמבר 2009

סיפורו של אביר 2- איור פרק שני

שלום ושבוע טוב לכל הצופים! סיפורו של אביר הופיע השבת בעיתון מקור לילדים ובכך התחיל למעשה את ההרצה של העונה השנייה! שיהיה המון בהצלחה! בשבועות הקרובים יעלה בע"ה אתר לסיפורו של אביר ותתחלנה פעולות נמרצות לקראת הוצאת הספר של הסיפור הראשון.
הנה האיור שיופיע בסיפור של גליון ראש השנה. מפאת קוצר הזמן אני לא מעלה כרגע את התהליך, אם כי יתכן שיועלו בונוסים בהמשך:
סער והמורה האביר שלו, גאבין גאסט, נתקלים במארב של קבוצת שודדים! איזה סיכוי יש להם? (לשודדים...)
חדשות נוספות: ביום חמישי הקודם הייתה הופעת פלייבק נוספת בפונדק שאני הייתי המנהל המוזיקלי שלה. הרכב השחקנים היה שונה (אלחנן אבן חן, מאיר, ודן סודרי) והנושא בגדול היה 'סליחה'.
בעיני, היה פחות פלייבק איכותי ויותר אימפרוביזציה מטורפת ומצחיקה מאוד, אבל כנראה זה מה שהקהל רצה וזה מה שהוא קיבל. מקווה למופעים נוספים בקרוב.
הרשל'ה קיבל פרסום אדיר השבת בעלון מעייני הישועה ואני מקווה שהוא ימשיך ויתפתח יפה בקרוב. כבר עכשיו אפשר לשמוע באתר את הקול שלי, מדובב את הרשל'ה...
במוצאי שבת נפגשנו כל המשפחה עם בן דוד שלי מארצות הברית, גרג (הידוע כאן בשם העברי 'גדעון') וכדי לגוון מסתם מסעדה בנאלית ומשעממת- הלכנו לבאולינג בירושלים... הנה האלבום בפייסבוק.
שיהיה לכולנו שבוע טוב, וכתיבה וחתימה טובה לקראת ראש השנה הבא עלינו לטובה!
נ.ב.
אני מחפש כעת עבור מחירים טובים לסינטיסייזר M3 בגרסת ה-88 קלידים ואורגן PA2X Pro, שניהם של חברת Korg. כל מי שבעניין ויודע על משהו מהסוג הזה או מעוניין למכור בפחות מה- 20000 ש"ח שדורשים עבור כל אחד מהם בחנות, מוזמן לפנות אלי.
כמו כן, אני מחפש אחר מתופף וגיטריסט איכותיים באזור ירושלים עם ראש טוב, כישרון שצמא לקהל ומוכנות להשקיע זמן כדי להתחיל להופיע באירועים, וגם ליצירת חומר מקורי. אם אתם חושבים שאתם עונים על הדרישות, השאירו לי מייל ואחזור אליכם בהקדם.

4 תגובות:

  1. אוהה...
    קראתי את הפרק הראשון והיה מעולה! נכון הקטע עם הדרקון זה חלום?
    ואיפה נמצא גאבין גאסט בסצנה הזאת? (הוא לא בתמונה..)

    השבמחק
  2. אני לא יכול לחשוף פרטים חשובים כל-כך מוקדם כל כך... (;

    הדרקון הוא לא חלום (לצערו הרב של סער) אבל זה אירוע שיקרה בשלב מתקדם יותר בסיפור, ואם מעניין אותך לדעת מתי, תיאלץ להמשיך ולקרוא... :)

    שמח שאהבת!

    השבמחק
  3. היי. יש לי שאלה.. מדובר במשחק לילדים? כיוון שאחיין קרא את הספר ואני רוצה לתת לו גם משחק למחשב..

    השבמחק
  4. לצערי לא... זו אכן פנטזיה במיטבה שיהיה גם משחק מחשב...
    קודם נראה שאני מצליח להוציא את שני הספרים מחדש כמו שצריך! :)

    השבמחק