יום שני, 3 באוגוסט 2009

מופע פלייבק בט"ו באב בפונדק הבש"ט!!!

ההייפ סביב המופע הזה הולך וגדל, ואני חייב לומר שאני מתרגש לקראתו.

הנה נוסח ההזמנה המקורי:



חברים יקרים

הנכם מוזמנים לערב ייחודי -

מרתון תיאטרון פלייבק לתוך הלילה בפונדק הבעש"ט-

לכל מי שלא מצאה כרם לחולל בו

לכל מי שאין לו עם מי

זה הזמן והמקום לדבר ,לשתף,לצפות,לצחוק,לבכות, עם כולם

עם הסיפורים והחוויות שלכם

הפקה:

תיאטרון סצנה - קבוצת אראל - ופונדק הבעש"ט

איפה?

פונדק הבעש"ט

רח' יואל משה סלומון 13

מדרחוב נחלת שבעה

ירושלים

מתי?

בליל ט"ו באב

יום שלישי 8\4 בשעה - 21:30

כרטיסים 20 ₪ .

- לפרטים – עמיחי 0547253202

קישור לצפייה און ליין באינטרנט : wedcastlive.net/besht



- פונדק הבעש"ט הוא מקום בילוי ייחודי עם אמירה יהודית והרבה בירה.

-תאטרון פלייבק - הוא תיאטרון ייחודי בו הסיפורים של הקהל הם שעולים על הבמה ע"י טכניקות מיוחדות ,כישרון וסיעתא דשמיא .



והנה הפלייר שיחולק לכולם (לא אני עיצבתי... לא היה לי רגע לנשום)



אתמול עשינו חזרות אני וחלק מצוות השחקנים בפונדק. לקח זמן עד שהאמביציות והאגו של חלק מהשחקנים נרגע קצת, ואז היה ממש כיף לראות את התוצאה. הנגינה בתיאטרון פלייבק שונה משמעותית מנגינה רגילה בכך שהמוזיקה משמשת למעשה שחקן נוסף ודומיננטי מאוד במופע. אני חייב להיות קשוב מאוד למה שמתרחש על הבמה וליצור אינטראקציה עם השחקנים ממש כפי שהייתי נדרש לעשות עם הייתי על הבמה בגופי. ההתנסות הייתה מרתקת ויש לי תחושה שמחר המופע הולך להיות מדהים.

אני מקווה שהיוזמה תמשיך בתנופה קדימה ותצבור תאוצה... עם הזמן אני מקווה להצטרף גם כשחקן פעיל אחרי שאקח כמה קורסים בתחום לקראת השנה הבעל"ט.

שיהיה לכולם רק טוב!

נראה אתכם במופע!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה