יום רביעי, 30 בספטמבר 2009

עידכונים מתחילת החודש...

וואו... אז איפה להתחיל? אולי בזה שחגגו לי יום הולדת בהפתעה במסעדה מקסימה בנס הרים, והאחיות היקרות שלי העלו את כל התמונות מהאירוע לפייסבוק...

אחר כך- שבת חתן לידידינו היקר צביקי נוימן, שהתחתן אתמול. הייתה שבת חברים נהדרת...

במוצאי שבת הלכתי להופעה של שלמה גרוניך בצוללת הצהובה בירושלים.
גרוניך, למי שלא יודע, הוא אחד האומנים המוערכים עלי ביותר באופן אישי, והמוזיקה שימשה השראה רבה עבורי בעבודות רבות של יצירת מוזיקה וצבירת מיומנות טכנית ותיאורטית במוזיקה בכלל.

הייתה הופעה נהדרת. מי שהיה בהופעות יודע שאחד הכיפים של האומן הווירטואוזי הזה הוא לשחק עם הקהל בקולות, להעלות אנשים לבמה ואף לנגן איתו יחד. הוא פשוט נהנה מהקהל והקהל נהנה ממנו.
איכשהו, גרוניך קלט אותי מהרגע הראשון בקהל והעלה אותי לשיר איתו את "בואי ילדה" שהיה מתוכנן לשיר אותו פעם אחת, אבל הוא כל כך התלהב שהוא ביקש ממני להישאר על הבמה ואז הוא ליווה אותי בקול שני... מאותו רגע במופע הוא זרק לי קומפלימנטים על קול שני כמעט בכל שיר ואף כיוון אותי לסייע לו עם קולות מאוד מסויימים במהלך חלק מהשירים. הייתה לי חוויה נהדרת, ובסוף המופע, שלמה התעניין וביקש ממני לשלוח לו שירים שלי במייל... :)

את יום כיפור עשינו אני וחברים מהשיעור בעתניאל בעיר תל אביב במקום שנקרא כך- 'המקום'- מרכז רוח ותרבות יהודית שממוקם במרכז העיר בפינת רחובות ברנר ואלנבי. ניגשתי לראשונה בחיי להתפלל תפילת כל נדרי וערבית של יום כיפור, פוסע בעקבות אבא שלי שעושה זאת כבר שנים רבות. התרגשתי מאוד, והתפילה הייתה מדהימה בזכות הקהל הרב שהתרגש איתי, דתיים ולא דתיים כאחד.
הייתה גם חוויה לראות את תל אביב עם חנויות סגורות ובלי מכוניות. רק אלפי אנשים על אופנים...
היה חזק, והיה נחמד לגלות מקום תרבות יהודית שנראה כל כך טוב... אולי אפילו נצליח לעשות שם הופעה פעם... ובעניין הזה, עיינו פוסט קודם לגבי הופעה שלי במוצאי שבת הקרוב...

חוץ מזה, אתמול הייתה חתונה ענקית של צביקי, והיום אני צריך להספיק לבנות את הסוכה, לעשות חזרות עם הלהקה, להפיק לטוביה רוזנפלד שיר ולסיים איור למקור לילדים... קטן עלי.. ;)

יום טוב לכולם, ובינתיים- חג שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה