יום שלישי, 28 ביולי 2009

התחלה חדשה...

ובכן, אני מעריך שאין הבדל גדול לגבי מתי ואיך אני אתחיל את הבלוג שלי. זה היה רק עניין של זמן...

היום, ז' אב... אני יושב בבית, מנסה לסיים את כתיבת "סיפורו של אביר 2" סיפור ההמשך לסיפור המקורי שפורסם לפני קצת יותר משנה בעיתון
מקור לילדים של מקור ראשון. אני כותב כעת את פרק 27 בסיפור.

בנוסף, יש לי עוד מספר מטלות לסיים, בין השאר, לצייר שני דפי קומיקס לידידי
עופר זנזורי, יוצר סדרת הקומיקס אדירי התכלת, לחוברת אחת מתוך שתיים שהוא מתכנן להפיץ ולמכור בפסטיבל הקומיקס אנימציה וקריקטורה השנה בתל-אביב.

אם להודות על האמת, אני קצת קורס מכל העבודה הזאת מול המחשב וככל הנראה אעזוב בקרוב ואסע לירושלים להצטרף לחברי מ
ישיבת עתניאל שנמצאים ב"שבוע עבודת ה'" בשבוע שחל בו תשעה באב... תוכנית שהחלה ביום ראשון וכלל סיורים בירושלים, הרצאות, וכמדומני, טבילה בנקבת השילוח לפני תפילת וותיקין היום בכותל...

מחר בע"ה עולים להר הבית... לבושתי לא הייתי במקום חורבן בית מקדשנו מאז שיעור א' שלי בערך לפני כמעט חמש שנים... (אמנם הייתי בכותל המערבי מספר רב של פעמים מאז וכמעט עליתי להר שנה שעברה ואז נקעתי את הרגל... אבל עדיין...) ואני מקווה שהקב"ה יסייע בעדי ויצליח דרכי בעניין...

זהו בינתיים לפוסט ראשון... יהיו בהמשך עוד הרבה דברים מעניינים לספר עליהם. נראה כמה זמן אני אצליח להשקיע כאן.
השארו לעקוב... כמו שאני אומר, מקסימום יהיה מעניין... :)

אלעד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה