יום שני, 26 באוקטובר 2009

יצירה בין סתיו לחורף...

לא הייתי פה כבר שבועיים וחצי דומני... אינספור סיבות ועניינים, כשבראש ובראשונה הפקת חנוכה של אראל...

למי מכם שלא נוהג לפתוח לינקים בלשונית חדשה, מדובר בהצגת ילדים של תיאטרון סצנה בשיתוף עם חברת אראל המתגבשת בראשותי ובראשות שותפי אביץ ואושרי, כשהטוויסט המרכזי נוגע לשיווק- ההצגה יוצאת עם דיסק של כל ההצגה מוסרטת עליו, עם פרומו, פיספוסים, ראיונות בלעדיים ועוד...
עד כה, לא נראה לי שמישהו במדיה שלנו ניסה את זה- אז הרווח כולו שלנו :)

חוץ מזה, היה כיף להתחיל לעבוד באולפן ולראות שמה שהיה רק חלום לפני חודשים ספורים הפך למציאות. שתהיה זו התחלה טובה לכולנו!

בפוסט הזה ביקשתי את עזרת הצופים במציאת אורגן או סינטיסייזר במחיר טוב... ובכן... תודה לכל המאות שחיפשו- אחד מהשניים מצאתי! כן כן! החל משבוע שעבר יש לי אורגן Korg PA2X Pro דנדש! אני אעלה בקרוב תמונות של המפלץ המקסים, שכבר הספקתי להקליט אתו חלקים מההפקה ולהופיע איתו במופע פלייבק! (בינתיים תסתפקו בתמונות מהאתר הרשמי- הוא בדיוק אותו דבר שם...) אגב, מי שעדיין רוצה לעזור לי להשלים סט עם זה, מוזמן...

רק כדי שתשמעו, הנה שיר שהקלטנו בסיוע נדיב של האורגן שלי, וילווה את הפרומו ואת ההצגה של חנוכה וההצגות שיבואו אחריה!

גרישא פשישא ופרופסור נסה-ניש.

מלא עבודה, בלי יותר מדי ציוד מקצועי... אל תשאלו מה עברתי בשביל זה... אבל נראה לי שהיה שווה. אה... ותודה לבצי, התרנגולת של פרופסור נסה-ניש! לא היינו מצליחים בלעדייך!

עוד שני צ'ופרים בשבילכם... רקעים של תפאורה מההפקה:
שתיהן כבר הודפסו וצולמו- חוויה יפה בפני עצמה לראות את הציורים מהמחשב שלך הופכים לציור על בד ענקי...
עשיתי את שני האיורים בלחץ זמן עצום (בכלל, אני עושה בהפקה הזאת תפקיד של חמישה אנשים בערך...) וכנראה אשפר אותם בעתיד להדפסה מחודשת...

אם כבר בציורים עסקינן- הנה האיורים לסיפורו של אביר שש שבע ושמונה (בסדר הזה):

את האחרון אני אוהב יותר מהשאר. הראשון די התפקשש בגלל כל הלחץ ולשני האיור ממש היה כיף אבל הבאלנס של הצבעים קצת הרס... אבל אני עדיין אוהב אותם וגאה בהם... :)

אל תגידו שאני לא מדגם...

חורף טוב לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה